LA ISLAMITZACIÓ DE CATALUNYA.


Discurs per a l'acte de l'Associació de Dones contra la Islamització. Maig 2018, Anvers (Flandes).

En primer lloc, vull enviar-vos un magnífic missatge de Catalunya a totes les dones que lluiten amb valentia contra la islamització d'Europa. És una batalla difícil però necessària, tant com a europeus i com a defensors de la nostra cultura mil·lenària, així com per dones que rebutgen la submissió masclista que l'Islam representa.

En segon lloc, vull enviar una salutació molt especial a Anke van Deermersch, així com a Filip Dewinter, pel seu constant suport en la lluita contra l'islamització que tenim a Catalunya. Lamento molt avui que no puc estar físicament amb tu a causa dels meus problemes posteriors, però em sento com un participant en aquesta reunió i, encara que no puc fer-ho físicament, vull participar amb aquest vídeo.

Precisament per denunciar la situació de l'islamització a Catalunya, hem publicat recentment aquest llibre, on expliquem les veritats que tothom intenta ocultar.

El llibre té una part històrica en la qual expliquem com Catalunya va néixer com a nació europea que aconsegueix resistir l'islam al nord-est de la Península Ibèrica i comença a conquistar els musulmans el que serà més tard Catalunya. Aquesta conquesta i repoblació continuarà no només pel que és ara a Catalunya, sinó també per a València i les Balears, conquistada pels musulmans i repoblada pels catalans, per la qual cosa avui també es parla català en aquests territoris que els catalans consideren com a part de la nostra nació. I acaba amb la situació actual a Catalunya, un dels territoris islamistes més al sud d'Europa, amb més de 80 mesquites salafistes, el projecte d'una gran mesquita a Barcelona, ​​amb radicals tots els imants i un assalt sagnant l´últim agost ... I el que és pitjor amb la complicitat de tota la classe política i mediàtica catalana, i cal dir-ho clarament, i també aquí a Flandes: la classe política catalana és còmplice amb la invasió musulmana, amb els seus "refugiats" i la seva "nova República de tots", que significaria el final de la identitat i la nació catalana.

La segona part del llibre analitza les diferències històriques en la consideració de les dones en les societats europees i orientals al llarg de la història. Les diferències que es reflecteixen en la visió contrària que té el nostre sexe a Europa i al món islàmic. Tots els europeus han sentit aquesta amenaça d'islamista hetero-patriarcal violent, que "progressistes" no s'atreveixen a denunciar. Però això és així i cadascú ho sap


La meva experiència personal amb l'islam en una ciutat com Vic, i una regió com Osona, plena d'immigrants musulmans, és la mateixa que pots tenir a les ciutats europees amb presència islàmica, inseguretat permanent, intimidació a el transport públic, poder sortir sol al carrer per practicar esports, ser víctimes de la impunitat i la pressió islàmica permanent.

Però des d'aquí, des de Catalunya, diem clarament que no capitularem, que Catalunya i Europa són nostres i mai no serà la terra de l'islamisme.

Aturem la invasió musulmana
No a la feminofòbia islamista

Moltes gràcies.
Ester Gallego.
Presidenta de SOM Catalans
Delegada Catalunya de l'Associació de Dones Europees contra la Islamització.